Customer Success Mentorprogram

12 live felles-sesjoner
Dette 12 ukers mentorprogrammet er delt opp i 12 felles-sesjoner. Vi tar for oss et nytt tema hver måned som følger live-sesjonene.
3 1:1 individuelle coaching-sesjoner
Gjennom 3 1:1 coaching-sesjoner finner vi ut av dine konkrete mål, du får en skreddersydd plan for hvordan du kan nå målene dine.
3 moduler på 12 uker
Hver måned fordyper vi oss i en modul (tema). Modulene vi går gjennom er: Customer Success Strategi, Ledelse og selvledelse, Målsetting og mestring.
24/7 tilgang til egen mentor
Alle deltakere i mentorprogrammet får ubegrenset tilgang til sin egen mentor du kan sparre med, stille spørsmål til og få veiledning.
Tilgang til lukket kursportal
Du får som deltaker i mentorprogrammet ubegrenset tilgang til lukket kursportal her på hjemmesiden vår med oppgaver og kursmateriell.
Kontinuerlig støtte gjennom 12 uker
I tillegg til 12 live-sesjoner og 3 1:1 coaching-sesjoner får du kontinuerlig støtte gjennom gjennom hele mentorprogrammets forløp.
Kursleder med 8+ års CS erfaring
Mentorprogrammet ledes av CEO & Founder Fahim Waaler med 8 års operativ Customer Success erfaring.
Opptak av alle felles-sesjoner
Opptak, maler og alle Kurs-presentasjoner blir sendt alle deltakere i etterkant.
Dette sier tidligere kursdeltakere.

Archana Shilanth
Customer Success Manager, Nortel
"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler og Customer Success Consulting AS for å ha tilbudt sertifiseringskurset for Customer Success. Jeg er utrolig takknemlig for kunnskapen og ferdighetene jeg har oppnådd gjennom dette kurset!
Denne sertifiseringen har ikke bare styrket mine faglige evner, men har også forsterket mitt engasjement for å levere enestående kundesuksess og dyrke varige kunderelasjoner!"

Bente Ulven
Customer Success Manager, Netnordic
"Tusen takk til Fahim Azimi Waaler for et ekstremt godt sertifiseringskurs som har gitt meg verktøy, nye tanker og ideer om hvordan jeg på best måte kan sørge for at jeg hjelper kundene med suksess!"

Aouse Al-Anee
Customer Retention Manager, Byggfakta
"Takker Fahim Azimi Waaler for et utrolig gøy og lærerik seminar. 3 uker med god informasjon, verktøy og arbeidsmetoder for Customer Success Manager Nivå 1.
Jeg ser frem til å høre mer fra deg, og melde meg på Nivå 2 i kommende periode!"

Anette Vestby
Kunderådgiver, Byggfakta
"I november deltok jeg på Fahim Azimi Waaler sitt kurs - Customer Success Bootcamp CSM Nivå 1.
Dette var 3 lærerike uker, med informasjon og gode verktøy jeg vil få bruk for fremover. Det blir spennende å ta i bruk dette i praksis på nyåret!"

Tine Joli
Customer Success Advisor, Procano
"Kjempefine leksjoner og veldig hyggelig/kunnskapsrik kursleder!
Kunne gjerne hatt det en annen ettermiddag enn fredag ettermiddag, men ellers helt supert!"

Anniken Sofie Wæck Røiri
Head of Customer Success, Svenn
"Takk til Fahim Azimi Waaler for god veiledning og bra gjennomføring!"

Åse-Kristine Warberg
Senior Customer Success Manager, Aidn
"Det var et engasjerende kurs der vi fikk en bra verktøykasse :) !"

Mia Myking Bjørnsen
Customer Success Manager, Orbit
"Nyttig kurs, fint med konkrete verktøy og deling av egne erfaringer!"

Mattis Wahlby
VP of Customer Success, Inline X
"Bra, basic innføring til CS. Mange verdifulle tips og intressant å bli kjent med andre som jobber med det samme!"
Noen av virksomhetene vi har sertifisert.

Blir tryggere i rollen din, ta det neste karrieresteget og bli verdensledende innen Customer Success på 12 uker.

Noen ord fra Mentorprogrammets leder Fahim Waaler:
"Etter å jobbet med Customer Success i over 8 år, sertifisert og coachet 50+ Customer Success-profesjonelle vet jeg at mange CSMer og CS-ledere føler seg alene, mangler en rendyrket rolleavklaring og føler seg overveldet.
Det fører nesten alltid til misnøye, utbrenthet og en manglende selvtillit for å mestre rollen sin og ta det neste karrieresteget du vet du kunne tatt.
Derfor har jeg laget et eksklusive 12-ukers Customer Success Mentorprogram for å kunne bistå deg over lengre tid og kunne gi deg alt du trenger for å bli tryggere, ta det neste karrieresteget og bli verdensledende innen Customer Success.
Gjennom ukentlige mentorøkter, engasjerende casestudier og personlig 1:1 veiledning vil du utvikle nøkkelstrategier og kunne implementere beste praksis for deg selv og din virksomhet.
Dette er ikke bare nok et digitalt kurs.
Dette er et inngående og personlig mentorprogram hvor fokuset er at DU skal mestre rollen din, utvikle både karrieren din og deg selv som person og i bli en del av noe større enn deg selv.
Jeg gleder meg til å kunne bistå deg gjennom 12 uker og sørge for at du får de konkrete verktøyene du trenger for å ta det neste steget i livet ditt.
12 uker. 12 live felles-sesjoner. 3 1:1 coaching-sesjoner. 3 moduler.
1 mulighet for karrieremessig og personlig vekst.
Er du klar? Det er jeg."

Hva kommer jeg til å lære?
Customer Success Mentorprogrammet foregår digitalt over teams. Dette 12 ukers mentorprogrammet er delt opp i 12 live felles-sesjoner, 3 1:1 individuelle coaching-sesjoner, egne oppgaver i lukket kursportal samt 24/7 tilgang til din mentor.
Hver live felles-sesjon består av undervisningstimer, gruppeoppgaver og gruppediskusjoner. Gjennom coachingsesjonene lager vi en konkret plan for din individuelle utvikling. Du trenger ikke stange hodet i veggen alene.
Sammen finner vi ut av dine konkrete mål, så vil jeg gi deg en skreddersydd plan for hvordan du kan nå målene dine - ved hjelp av praktisk coaching, konkrete maler og strategier for måloppnåelse.
Mentorprogrammet er bygget opp av 3 hovedmoduler:
Customer Success Strategi
Ledelse og Selvledelse
Målsetting og Mestring
Mentorprogrammet passer for deg som ønsker å utvikle deg i Customer Success rollen din uavhengig av tidligere erfaring/nivå, utvikle deg som leder og legge til rette for personlig vekst.
Mentorprogrammets 3 moduler:
Modul 1: Customer Success Strategi (Nye datoer kommer!)
1. Introduksjon til mentorprogrammet
Hvordan mentorprogrammet er lagt opp
Mål med mentorprogrammet
Min rolle som mentorprogrammets leder og din mentor
2. Live felles-sesjoner:
- Live felles-sesjon 1: Alt du trenger å vite om Customer Success
- Live felles-sesjon 2: Hvordan sette opp Customer Success fra bunnen av
- Live felles-sesjon 3: Konkrete Customer Success ledelses-strategier
- Live felles-sesjon 4: Customer Success karriereutvikling
3. 1:1 individuell Coaching-sesjon (nr.1)
Du velger fritt det tidspunktet som passer deg best for din skreddersydde coaching-sesjon. Book enkelt gjennom lenken du mottar på epost når du har kjøpt billett, så møtes vi på teams!
I den første coaching-sesjonen bruker vi mest tid på å gjøre en grundig kartlegging av dine behov og hva du ønsker å få ut av coachingen. Vi fokuserer på de spesifikke utfordringene du står overfor og utvikler en plan som vil hjelpe deg med å overvinne dem.
Eksempler på områder du kan bli coachet på:
- Customer Success
- Ledelse og selvledelse
- Målsetting og mestring
Modul 2: Ledelse & Selvledelse (Nye datoer kommer!)
1. Live felles-sesjoner
- Live felles-sesjon 5: Ledelse og lederskap
- Live felles-sesjon 6: lederrollen og deg som leder
- Live felles-sesjon 7: Selvledelse og selvinnsikt
- Live felles-sesjon 8: Teamledelse og stressmestring
2. 1:1 individuell Coaching-sesjon (nr.2)
Du velger fritt det tidspunktet som passer deg best for din skreddersydde coaching-sesjon. Book enkelt gjennom lenken du mottar på epost når du har kjøpt billett, så møtes vi på teams!
I den andre coaching-sesjonen vil vi gå mer i dybden på et par av områdene du ønsker coaching på. Her har du muligheten til å få skreddersydd og tilpasset sparring og rådgivning utifra dine mest pressende behov.
Vi fokuserer på de spesifikke utfordringene du står overfor og utvikler en plan som vil hjelpe deg med å overvinne dem.
Modul 3: Målsetting & Mestring (Nye datoer kommer!)
1. Live felles-sesjoner
- Live felles-sesjon 9: Hvordan sette "SMART- goals"
- Live felles-sesjon 10: Slik maksimerer du muligheten for å nå dine mål
- Live felles-sesjon 11: Viktigheten av mestring og følelsen av å lykkes
- Live felles-sesjon 12: Konkrete verktøy for målsetting og mestring
2. 1:1 individuell Coaching-sesjon (nr.3)
Du velger fritt det tidspunktet som passer deg best for din skreddersydde coaching-sesjon. Book enkelt gjennom lenken du mottar på epost når du har kjøpt billett, så møtes vi på teams!
I den tredje coaching-sesjonen vil vi gå mer i dybden på et par av områdene du ønsker coaching på. Her har du muligheten til å få skreddersydd og tilpasset sparring og rådgivning utifra dine mest pressende behov.
Vi fokuserer på de spesifikke utfordringene du står overfor og utvikler en plan som vil hjelpe deg med å overvinne dem.